Gekke dingen.... - Reisverslag uit Huddersfield, Verenigd Koninkrijk van Eline Rozendom - WaarBenJij.nu Gekke dingen.... - Reisverslag uit Huddersfield, Verenigd Koninkrijk van Eline Rozendom - WaarBenJij.nu

Gekke dingen....

Door: Eline Rozendom

Blijf op de hoogte en volg Eline

22 Februari 2014 | Verenigd Koninkrijk, Huddersfield

Even een korte update vanuit de overkant van de zee, alles gaat tot nu toe eigenlijk nog best wel goed.

We hebben al best wel veel ‘’gekke’’ dingen beleeft en wat zijn sommige Engelse mensen toch raar?!
Laatst zaten Marlijn in ik in de bus naar huis komt er ineens een hele rare vrouw achter ons zitten die de hele tijd ‘’death,death,deaht’’.
Wij voelden de bui al wel weer hangen en ja hoor bam voor we het doorhadden zat mevrouw te tongzoenen met het raam.
Ik was zo bang als maar kon straks begint ze me oor af te likken of me te knuffelen ik keek marlijn aan en smeekte om ergens anders te gaan zitten.
We gingen aan de andere kant van de bus zitten maar ze bleef ons maar aankijken en ik werd eigenlijk alleen maar banger en tot overmaat van ramp begon ze ook nog hard op te zingen.
Ineens stond ze op hart klopte in mijn keel liep ze naar achter in de bus en liep ze terug en ze begon steeds harder te zingen.
Gelukkig moesten wij er toen uit nog even goed gekeken of ze niet toevallig ook uitstapte want dat zou ik serieus zijn omgelopen naar ons huis…..!!

Afgelopen zondag gingen Marlijn en ik even een rondje lopen, we hadden eigenlijk wel zin iets te eten maar wisten niet zo goed waarin.
Dus we gingen even naar de super markt,(judassen haha) toen we daar druk stonden te discuteren wat we nou mee zouden nemen hoorden we ineens achter ons:’’ we moeten ook nog even wat boter meenemen’’.
Zo snel als we konden draaiden onze hoofden om en we riepen in koor NEDERLANDERS !!!!!!!!!
Die jongens draaiden zich om en begonnen te lachen goh jullie ook al Nederlands? Het bleken studenten marketing te zijn toch grappig ga je naar Engeland naar Huddersfield en wat kom je tegen juist Nederlanders. Nummers uitgewisseld en wie weet wat er allemaal nog van komt!


Liefs Eline !

  • 22 Februari 2014 - 16:30

    Vera Van Wezel:

    Haha een hoop interessante mensen daar dus :) tot over 3 weken xx

  • 22 Februari 2014 - 18:07

    Hester:

    Leuk om even je eigen taaltje met iemand te kunnen spreken. Wellicht leuk om t.z.t een gezellige avond samen te plannen. Hapje, drankje.. Gewoon ff wat afleiding en wie weet hebben ze wel wat leuke omgevingtips!

  • 24 Februari 2014 - 12:30

    Willeke:

    Hey, leuk om weer 's wat te lezen.
    Overal heb je dus rare mensen rondlopen.
    Dacht dat jij niet zo bang uitgevallen was Eline, anders durf je ook wel!! :-P
    Hoe gaat het met de stage? Al leuke dingen beleefd daar?

    Hoop snel weer wat van je te lezen.

    Greetz Willeke.

  • 24 Februari 2014 - 16:50

    Rozendom:

    Ha Eline,

    Leuk,dat wij je kunnen volgen. Je dagboek is al veel gelezen zien wij. Claudia en Lucille hebben vakantie gehad en moeten weer naar school. Claudia heeft haar toetsweek. Lucille komt net binnen en heeft 24 km gefietst vandaag. Straks ook nog naar wedstrijdzwemmen. poeh.
    Het noorden heeft nu vakantie en daarna krijgt het zuiden nog eens een week vakantie. Leuk die vakantiespreiding, maar als je af wil spreken met iemand in een andere regio is het lastig plannen. Oftewel niets te plannen.

    Zeg, als de ratten nou mee betalen aan de huur...... Zijn benieuwd hoe dit af gaat lopen. Het schiet al op en dan komt je echtgeno(o)t(e)!! Succes en zet hem op!

    Wij blijven je volgen en tot volgende x.
    Groetjes van HJ, Annette, Claudia en Lucille.

  • 24 Februari 2014 - 19:38

    Betsie Rozendom:

    Even een reactie van opa en oma, ik had ook op je vorige stukje gereageerd maar ik zie het niet dus is er iets niet goed gegaan(zoals wel vaker als oude mensen iets doen op de computer.)
    Fijn weer iets van jou te lezen,we wachten nu op de foto's,dat zullen er best veel zijn.
    Opa is druk op de bovenverdieping het is straks een heel mooie logeerkamer.
    Tussen door zijn we druk met ziekenbezoek aan Tante Annie, we wachten tot ze sterk genoeg is voor een hart operatie.
    Dan het winkeltje nog,het is er stuiterdruk de mensen komen allemaal voor een koopje, nou ja nog alleen deze week 1 maart sluiten we de tent.
    Nou meid geniet van je stage, en als het soms iets minder gaat volhouden maar,je bent altijd een doorzetter geweest.

    liefs en DIKKE KNUFFEL van Opa en mij .

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Huddersfield

Eline

hallo allemaal, mijn naam is Eline Rozendom, ik ben 18 jaar en ik zal een blog bij gaan houden van uit Huddersfield UK. veel plezier!

Actief sinds 20 Jan. 2014
Verslag gelezen: 285
Totaal aantal bezoekers 7935

Voorgaande reizen:

20 Januari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

30 Januari 2014 - 04 Juli 2014

U.K here i come

Landen bezocht: