Beetje laat..... - Reisverslag uit Huddersfield, Verenigd Koninkrijk van Eline Rozendom - WaarBenJij.nu Beetje laat..... - Reisverslag uit Huddersfield, Verenigd Koninkrijk van Eline Rozendom - WaarBenJij.nu

Beetje laat.....

Door: Eline Rozendom

Blijf op de hoogte en volg Eline

30 Maart 2014 | Verenigd Koninkrijk, Huddersfield

hallo mensen en andere wezens :)

Ik wil ten eerste even zeggen: IK MIS JULLIE ECHT SUPER ERG !
we hebben de laatste tijd eigenlijk niet echt heel veel beleeft vandaar dat ik niet echt heel veel op mijn blogs te vertellen heb.
Ik kan jullie wel vertellen dat ik me echt een compleet ander mens ben gaan voelen en me echt verantwoordelijk voel voor de dingen die ik doe.

Op stage gaat het gelukkig ook erg goed ik heb het er erg naar mijn zin en ik vind ook de bewoners erg gezellig, ik had eigenlijk verwacht dat de taal nog best moeilijk zou zijn maar dat valt me tot nu toe helemaal niks tegen en iedereen vind de manier waarop wij engels spreken ook echt goed.

Op stage geven ze ons al alle vrijheid en mogen we eigenlijk al net iets te veel doen naar mijn mening.
Zelfstandig mensen aankleden etc terwijl we dat eigenlijk vanuit school niet mogen maar eigenlijk gaat het gewoon van zelf.

Oja onze grote vriend de rat heeft deze week nog wel weer van zich laten horen na veel gegil en geschreeuw hebben we hem geloof ik weer weggejaagt.

Aanstaande woensdag komen eindelijk papa en mama ik kan nu al niet wachten eindelijk na ik geloof 9 weken?!
(kan mama eindelijk mijn kamer weer opruimen hier hahahah grapje mama!)

Er is nog zoveel te beleven en nog zoveel te zien hier...:)


heel veel liefs,

Eline

  • 31 Maart 2014 - 17:36

    Willeke:

    Hey Eline,

    Leuk weer wat van je te lezen. Ik mis alleen een beetje de foto's.
    Wil het nog niet zo lukken met je nieuwe toestel??
    Nog maar 2 nachtjes slapen en dan zijn je pa en ma er, gezellig!!

    Enjoy!

  • 31 Maart 2014 - 18:49

    Hester En Ronald:

    Hey Eline,
    Fijn dat je pa en ma komen. Geniet saampjes en maak er een mooie tijd van!
    Groetjes aan jullie alle3 uit Hengeloooo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Huddersfield

Eline

hallo allemaal, mijn naam is Eline Rozendom, ik ben 18 jaar en ik zal een blog bij gaan houden van uit Huddersfield UK. veel plezier!

Actief sinds 20 Jan. 2014
Verslag gelezen: 328
Totaal aantal bezoekers 7934

Voorgaande reizen:

20 Januari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

30 Januari 2014 - 04 Juli 2014

U.K here i come

Landen bezocht: