VERAnderingen - Reisverslag uit Huddersfield, Verenigd Koninkrijk van Eline Rozendom - WaarBenJij.nu VERAnderingen - Reisverslag uit Huddersfield, Verenigd Koninkrijk van Eline Rozendom - WaarBenJij.nu

VERAnderingen

Door: Eline Rozendom

Blijf op de hoogte en volg Eline

17 Maart 2014 | Verenigd Koninkrijk, Huddersfield

hallo mensen in het vlakke nederland, :)!

zo dat is al weer een hele poos geleden dat ik wat op waarbenjij heb geschreven, maar als je een drukke student bent wil het er wel eens bij inschieten.... (okee dat is een leugen ik vergeet het gewoon heel vaak:( )

ik weet niet hoe het komt maar op de een of andere manier begint het een beetje te wennen hier na 6 weken mocht het ook wel een keer..

ik weet wel zeker dat ik thuis mis maar het is een soort verandwoordelijk gevoel wat je hier krijgt een mooi voorbeeld is dat ik gisteren geen kleren meer had in de kast om aan te trekken omdat ik gewoon te lui was om mijn wasje aan te zetten en ik dus ja mensen u hoort het goed op een zondag in mijn trainingspak moest rondwandelen wachtend tot mijn was droog was. wat een schande is het toch weer hahaa.

Vera is ook eindelijk geariefeerd en wat een verschil is het dan gelijk, alles verandert zodra je met zen 3en bent maar ik vind het echt een positieve toevoeging.

veel mensen vragen me of ik geen last heb van heimwee, nou opzich valt dat nog wel mee, soms appen mijn ouders me waarom ik ze niet zo vaak app of mail, nou weetje wat het is hoe meer je met thuis praat hoe meer je gaat missen want, je weet dan weer wat je mist.

de stage gaat erg goed en ik heb het er erg naar mijn zin het is allemaal nu een beetje ''gewoon'' aan het worden, de taal begint steeds normaler te klinken en ik begin zelfs mensen in de bus afteluisteren om te kijken waar ze het over hebben.:) (vaak zijn het waardelose gesprekken maar toch)

ik wil even iedereen bedanken die me lieve berichtjes stuurd en de mooie kaartjes die ik heb gekregen

ik denk aan jullie ! x

liefs

  • 17 Maart 2014 - 16:14

    Bert:

    Hoi meid goed dat het zo leuk gaat daar.
    Wens jullie nu met zn drieen een fijne tijd toe .
    Liefst dady ..

  • 17 Maart 2014 - 19:39

    Willeke:

    Leuk om weer wat van je te horen.
    Ja Eline, wassen moet je wel op tijd doen :-P
    En strijk je nu ook netjes je wasje?

    Veel plezier nu met z'n drieen, ik hoop dat
    Vera het ook leuk gaat vinden daar.
    Jullie kunnen haar i.i.g. de Primark al laten zien :-D

  • 17 Maart 2014 - 20:53

    Hester:

    Wat een grappige titel Eline :) Was (ja ja die moet je nu zelf doen) weer leuk om te lezen!

    Groetjes, Hester

  • 17 Maart 2014 - 21:38

    Betsie En Gerrit:

    Hé,hé eindelijk weer iets over je leven daar,en ik (oma) elke dag maar kijken of er iets op waar ben jij nu staat.
    Opa en ik zijn blij dat het zo goed gaat, en een keer met je trainingspak over straat nou daar kom je ook wel weer mee thuis.
    Liefs van ons en veel plezier ook met de mensen op je stage adres.

    Oma en Opa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Huddersfield

Eline

hallo allemaal, mijn naam is Eline Rozendom, ik ben 18 jaar en ik zal een blog bij gaan houden van uit Huddersfield UK. veel plezier!

Actief sinds 20 Jan. 2014
Verslag gelezen: 257
Totaal aantal bezoekers 7930

Voorgaande reizen:

20 Januari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

30 Januari 2014 - 04 Juli 2014

U.K here i come

Landen bezocht: