sorry sorry sorry!x - Reisverslag uit Huddersfield, Verenigd Koninkrijk van Eline Rozendom - WaarBenJij.nu sorry sorry sorry!x - Reisverslag uit Huddersfield, Verenigd Koninkrijk van Eline Rozendom - WaarBenJij.nu

sorry sorry sorry!x

Door: Eline rozendom

Blijf op de hoogte en volg Eline

11 Februari 2014 | Verenigd Koninkrijk, Huddersfield

Daar zit je dan.. zonder papa en zonder mama… in een vreemd ver land… ik ben zo blij dat ik het avontuur ben aangegaan. Naar mijn idee kan het alleen maar mooier worden.
Laat ik bij het begin van vorige week beginnen.

De eerste 4 dagen hadden we een soort van introductie, waar we ons echt door hebben moeten slaan. Het waren lange dagen met veel informatie ook veel informatie die moeilijk te begrijpen was door het rare accent wat ze hier hebben.
We hebben over van alles en nog wat voorlichting gehad van brand veiligheid instructies tot het dikker maker van drankjes voor Cliënten, ook hebben we een voorlichting gehad over ja hoe zal ik het eens noemen handen wassen? Ik geloofd at ze het persoonlijke hygiëne noemden.
Marlijn en ik gingen elke ochtend vanaf het bushokje bij ons huis naar het grote busstation in de stad.
Vanuit het grote busstation pakken we vervolgens de bus naar stage het bushokje staat voor ons stage adres dus dat is mooi meegenomen hahaha!

Toen we de introductie er eenmaal op hadden zitten had ik het gevoel dat we het zwaarste eigenlijk wel achter de rug hadden wat kon er nou nog zwaarder zijn als 7 uur lang op een stoel zitten luisteren naar een persoon?
Vrijdag en zaterdag hebben we eigenlijk vooral Huddersfield Daar zit je dan.. Ver weg van huis…. Ver weg van papa en mama…. Ver weg van de wereld die je zo goed kent.
Ik koos ervoor het avontuur aan te gaan en heb er tot op de dag van vandaag nog geen spijt van gehad.
Ik heb al zoveel beleeft en zo veel een beetje beter bekeken.. jaja ik word nog een cultuur freak als ik terug kom.

Op vrijdag avond hadden Marlijn en ik besloten dat we er even lekker tussenuit zouden gaan dus wij met ons goede gedrag mooie kleren aan getrokken en onze haren mooi gedaan mooi makeupje op.
Dus daar gingen we dan arm in arm het nachtleven van Huddersfield tegemoet vol goede hoop.
(alleen jammer dat we ongeveer een uur later al weer thuis op de bank zaten omdat er gewoon geen fuck te doen is in Huddersfield voor ons aangezien je 21 moet zijn :( )

Zaterdag eigenlijk een hele goede beslissing genomen ik wil al een paar maand van die lelijke vet ribbels af dus Marlijn en ik hadden besloten dat we ons gingen inschrijfen bij de Sportschool. Meteen die zelfde avond al druk aan het sporten geweest wat ik overigens erg leuk vond ik niet snap waarom ik dit in Nederland niet deed……?!

Toen het eenmaal 12.00 was, was ik JARIG! Ja hoor welke meid is nu eindelijk groot? IK!
Verder was het eigenlijk een leuke maar stille verjaardag niet zo als ik gewent was met familie en mij lieve beste vriendinnetje Vera om me heen.

Vandaag was het dan zo ver onze aller 1e stage dag, Marlijn en ik lopen op verschillende plekken stage.
Marlijn loopt stage bij de Todlers en ik bij de Beaches, overigens 2 verschillende doelgroepen.
Ik mocht meteen al iemand begleiden bij het zwembad met aankleden en uit kleden wow wat zwaar was dat ik heb ineens weer veel respect voor mijn moeder die dit elke dinsdag middag doet!(ben trots op je mama!...
Vervolgens heb ik wat mappen door gebladerd over hoe elke client in elkaar zit en wat elke client eet drinkt en hoe ze communiceren.

Ik merk wel dat ik zelf erg verandert ben al, zelfstandiger en met de taal gaat het ook steeds beter gelukkig.
Ik wil even iedereen bedanken die mij voor mijn verjaardag een kaartje heeft gestuurd wat ik echt heel erg waardeer vind het erg leuk om kaartjes of briefen te krijgen hier!

Heel veel liefs en tot de volgende keer,

xx

  • 11 Februari 2014 - 20:38

    Berto :

    Hoi meid.
    Leuk om te horen dat je het zo naar je zin hebt.
    Ook voor ons was het stil zondag (je verjaardag) ook anders is het stil hier dus we missen je ook erg.
    Maar we houden contact via Skype of app.
    Spreek je later

  • 11 Februari 2014 - 21:29

    Vera:

    Mis jou :( wel fijn om te lezen dat je het naar je zin hebt, en ik kan echt niet wachten om naar jullie toe te komen! Enjoy xx en tot over 34(?) dagen!! Xxxxxxxxxx

  • 11 Februari 2014 - 22:48

    Willeke:

    Hey Eline,

    Fijn dat je het zo naar je zin hebt daar. Je krijgt nu natuurlijk heel veel indrukken en ervaringen maar dit neemt niemand je af. Geniet er van, we hopen op nog heel veel leuke verslagen van je.

    For now, sleep well.

    Lots of love from us.

  • 12 Februari 2014 - 11:33

    Oma:

    Hallo Eline.

    Het is leuk weer eens een verslag van je te lezen. Ik ben blij dat het goed met je gaat.
    Ik ben trots op je.
    Veel plezier.

    Groetjes oma

  • 16 Februari 2014 - 01:35

    Pascal.:

    Mooi om te lezen dat het goed met je gaat!
    En hoop ook voor je dat zo als je al zij dat alleen maar mooier word!
    Hou deze positieve instelling vast!
    Dan komt het vast helemaal goed!

    Ps nog gefeliciteerd met je verjaardag:$

    Gr pascal.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Huddersfield

Eline

hallo allemaal, mijn naam is Eline Rozendom, ik ben 18 jaar en ik zal een blog bij gaan houden van uit Huddersfield UK. veel plezier!

Actief sinds 20 Jan. 2014
Verslag gelezen: 235
Totaal aantal bezoekers 7944

Voorgaande reizen:

20 Januari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

30 Januari 2014 - 04 Juli 2014

U.K here i come

Landen bezocht: