Het aftellen kan beginnen - Reisverslag uit Wierden, Nederland van Eline Rozendom - WaarBenJij.nu Het aftellen kan beginnen - Reisverslag uit Wierden, Nederland van Eline Rozendom - WaarBenJij.nu

Het aftellen kan beginnen

Door: Eline Rozendom

Blijf op de hoogte en volg Eline

26 Januari 2014 | Nederland, Wierden

Hallo allemaal,
het aftellen kan gaan beginnen, gespannen en gestrest zo voel ik me momenteel.
Zal alles wel goed gaan? hebben we alles wel goed geregeld? en de grote vraag wat als...?
nog slechts 3 hele dagen op te teller en dan vertrek ik samen met Marlijn naar Engeland.
deze week nog best veel te regelen nog even langs school de laatste dingen ophalen en nog even de laatste puntjes op de i zetten.
vandaag een super lief afscheidsfeestje gehad met mijn familie super mooie foto's gemaakt en lieve kaartjes en cadeautjes gekregen.
ik hou jullie op te hoogte en zal nog even een kort verslagje schrijven voor ik vertrek.

liefs, Eline

  • 27 Januari 2014 - 23:05

    Willeke:

    Spannend he? Nog 3 nachtjes slapen en dan ga je al. Het avontuur in Huddersfield tegemoet.
    Je gaat er vast een fantastische tijd van maken en heel veel zien en ontdekken. Succes meis!!

  • 28 Januari 2014 - 12:07

    Anja Ten Klooster:

    hallo Eline,

    dit is gezonde spanning, dat hoort erbij.
    je gaat het onbekende tegemoet.
    ik weet zeker, dat het voor jou en de andere meiden een bijzondere levenservaring wordt.
    we denken aan je.

    groetjes,

    anja ten klooster

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Wierden

Eline

hallo allemaal, mijn naam is Eline Rozendom, ik ben 18 jaar en ik zal een blog bij gaan houden van uit Huddersfield UK. veel plezier!

Actief sinds 20 Jan. 2014
Verslag gelezen: 650
Totaal aantal bezoekers 7945

Voorgaande reizen:

20 Januari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

30 Januari 2014 - 04 Juli 2014

U.K here i come

Landen bezocht: