Eindenlijk in Engeland.. - Reisverslag uit Huddersfield, Verenigd Koninkrijk van Eline Rozendom - WaarBenJij.nu Eindenlijk in Engeland.. - Reisverslag uit Huddersfield, Verenigd Koninkrijk van Eline Rozendom - WaarBenJij.nu

Eindenlijk in Engeland..

Door: Eline Rozendom

Blijf op de hoogte en volg Eline

30 Januari 2014 | Verenigd Koninkrijk, Huddersfield

Vanochtend zijn we al vroeg vertrokken vanuit wierden, Ik papa en mama & oma.
We gingen naar schiphol en daar heb ik gewacht tot marlijn ook aanwezig was.
Toen we eenmaal alle duane en alles hadden gehad (Waar ik overgens gewoon door mocht lopen ik zal er dan toch wel niet zo crimineel uitzien) konden we naar het vliegtuig. Daar werden we heen gebracht met een bus waar het heeeeel koud was.

toen we eenmaal in het vliegtuig zaten begon de spanning pas echt te komen wauw de 1e keer vliegen in mijn hele leven:O!
het was dood eng we hadden een beetje turbelentie maar het uitzicht was prachtig.

toen we eenmaal geland waren op leeds gingen marlijn en ik even wat te eten halen kwam er een vreemde man naar ons toe die vroeg of we uit nederland kwamen dat bleek dus onze taxi man te zijn.
we stapten bij hem in een oud busje op hoop van zegen dat hij ons naar de juiste locatie zou brengen.

eenmaal aangekomen bij het huis lied onze huisbaas ons het hele huis zien en hebben marlijn en ik een kamer gekozen. Vervolgens zijn we het contract en de regels met onze huisbaas doorgelezen en zijn marlijn en ik vervolgens boodschappen gaan doen bij de Lidl.

we hadden natuuuuurlijk veel te veel gekocht dat krijg je als je 2 vrouwen op pad stuurt om boodschappen te doen terwijl ze honger hebben haha.
we moesten met onze zware tassen weer de berg af dat was echt geen doen maar het is ons uiteindelijk gelukt.

de omgeving is hier erg stijl en als we naar het dorp willen moeten we een hele stijle heuvel op (wat voor ons bijna niet te doen is!)

daarna zijn we nog een keer naar boven gelopen om naar de Primark te gaan( ik herhaal mensen slechts 8 minuten lopen!!)

heerlijk gedoucht en vervolgens heerlijk gegeten, en nu is onze 1e dag al bijna weer ten einde.

het huis is prachtig echt nog mooier als op de fotos het voldoet aan al onze eisen we hebben echt niets te klagen...



nu ga ik lekker slapen het was een lange dag


liefs,,, Eline

  • 30 Januari 2014 - 21:41

    Hannie Ten Bergen:

    Hallo Eline,

    Wat heerlijk om te lezen dat alles goed is gegaan zo te lezen hebben jullie het reuze naar jullie zin.
    Geniet ervan en stiekum ben ik een beetje jaloers...is niet eerlijk 8min lopen van de Primark
    Raad je aan alvast een hele grote koffer erbij te kopen...ha ha heel veel geluk en succes gewenst!
    Blijf jullie volgen hoor!
    Slaap en droom zacht!!!

    Groetjes Hannie.

  • 30 Januari 2014 - 21:59

    Willeke:

    Mooi dat alles zo goed is gegaan Eline.
    Volgende keer met boodschappen eerst een briefje maken met wat je allemaal nodig bent, haal je nooit teveel ;D.
    Primark op maar 8 minuten lopen?? Ik denk dat ik wel weet waar ons reis/verjaardagskado heen gaat.

  • 30 Januari 2014 - 22:16

    Anja Ten Klooster:

    hallo Eline,
    bedankt voor je berichtje, al aangekomen in Engeland,
    ik heb veel aan je gedacht vandaag.

    leuk, dat je iedereen zo op de hoogte houd.

    is het daar ook zo koud als in Nederland???

    veel succes met alles.
    gr. anja ten klooster

  • 31 Januari 2014 - 13:50

    Vera:

    Haii eline, fijn om te lezen dat alles goed is gegaan en dat het huis blijkbaar perfect is! Ik kan echt niet wachten tot ik er ook ben, hopelijk houden jullie mijn kamer een beetje netjes tot die tijd :P

    X

  • 31 Januari 2014 - 19:54

    Hester:

    Hoi Eline,
    Hoe leuk is dit om te lezen! Volgens mij komt t wel goed daar. Ben benieuwd naar maandag, jullie eerste stageday.

  • 31 Januari 2014 - 22:46

    Pascal:

    Hoi eline.

    Hardstikke fijn om te lezen dat alles goed gaat!
    Heb er alle vertrouwen in dat het helemaal goed gaat komen en dat je een super mooie ervaring gaat krijgen in je leven hier door!
    Toch apart dat het nu realiteit is dat je er bent na al die maanden hier voor af!
    Je zult zien dat alle tijd en moeite die het je voortijd gekost heeft het 100% waard was;-)
    Geniet er 200% van en pas goed op je zelf!
    Good luck!!!

    Liefs pascal.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Huddersfield

Eline

hallo allemaal, mijn naam is Eline Rozendom, ik ben 18 jaar en ik zal een blog bij gaan houden van uit Huddersfield UK. veel plezier!

Actief sinds 20 Jan. 2014
Verslag gelezen: 232
Totaal aantal bezoekers 7925

Voorgaande reizen:

20 Januari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

30 Januari 2014 - 04 Juli 2014

U.K here i come

Landen bezocht: