every step you take is a new lesson - Reisverslag uit Huddersfield, Verenigd Koninkrijk van Eline Rozendom - WaarBenJij.nu every step you take is a new lesson - Reisverslag uit Huddersfield, Verenigd Koninkrijk van Eline Rozendom - WaarBenJij.nu

every step you take is a new lesson

Door: Eline Rozendom

Blijf op de hoogte en volg Eline

17 Mei 2014 | Verenigd Koninkrijk, Huddersfield

Hallo allemaal,
Ik weet het, ik heb nu al zo lang niets meer op mijn blog geschreven dat jullie je vast afvragen of ik nog wel leef.
Nou goed nieuws ik ben nog in leven en het gaat super goed met me !:)
Laat ik eens even beginnen met het moment dat mijn ouders kwamen en dan praten we al over anderhalf maand geleden oeps….
Ik heb samen met vera en marlijn mijn ouders van het vliegveld savond lekker bij ons gegeten en verder weinig meer gedaan.
Donderdag : zijn we Huddersfield in geweest lekker gewinkelt en papa mama en ik hebben er lekker van genoten savonds lekker een pizza gehaalt en bij ons thuis opgegeten.
Vrijdag: vrijdag zijn we met de auto naar Leeds heen geweest ik heb daar veel dingen gezien die ik nog niet eerder gezien had en dingen waar je met de bus niet zo makkelijk kunt kopen aan het einde van de dag had ik wel hele zere voeten haha.
Zaterdag: lekker rondgereden met papa en mama en plaatsen gezien waar ik nog nooit van had gehoord zoals Penisstone hahhaahahahha wie noemt een plaats nou penisstone?! ( de inwoners zijn dus gewoon penisen hahaha en dus gedoemt om gepest te worden)
Zondag: zondag zijn we naar manchester geweest (judassen!!!) ik ben daar in een heel hoog reuzerat geweest vond ik echt super vet!
Maandag: we zijn deze dag nar York heen geweest wat een indrukwekkende stad is dat ik zou er zo weer heen gaan alleen jammer dat het zo ver rijden is.
Dinsdags: toen ben ik met mama wezen winkelen in Wakefield papa is mijnen in geweest wat hij erg leuk vond
Helaas zat toen de tijd met mijn ouders er al weer op wat is die week snel gegaan zeg!

In de meivakantie kwamen Lieke en mirte bij ons in huis wat een gezellige bende was het toen!
We zijn naar Londen geweest wat echt een hele beleving opzich was we hebben niet zo heel veel van londen kunnen zien want het regende echt de hele dag we waren helemaal doorweekt.
Wel ben ik bij de big ben geweest en hebben we de londen eye bekeken(helaas veelste duur om in te gaan  )

Verder gaat hier eigenlijk alles zijn gangetje het begint allemaal zo normaal te worden, het leven begint te wennen en het land eigenlijk ook.
Op stage gaat ook alles goed ik hoop binnenkort al mijn proeves te hebben afgetekend ik vind het echt een hele bijzondere ervaring en ik raad het ook echt iedereen aan, ondanks de heimwee de tranen en het wennen is het echt de moeite waard om op buitenland stage te gaan!!
Ik heb mezelf beter leren kennen en ben echt mijn zwakte punten tegen gekomen(je zou bijna denken dat ik volwassen word?!:O )

Ik ben super blij dat ik er met deze 2 meiden zit ik heb hier echt de tijd van mijn leven, mijn beste vriendinnetje Vera bij me en er nu ook nog een nieuwe goede vriendin bij Marlijn,
Als het even tegen zit kunnen we bij elkaar komen en soms hoeven we elkaar nog maar aan te kijken we weten wat we bedoelen.
Het klinkt mischien raar maar soms voelt het heel even alsof ik door Nederland vergeten word, sommige mensen al zolang niet meer gesproken 

Ik zal ook even voor de verandering eens een keer een paar foto’s toevoegen van londen en toen papa en mama er waren en een dagje weg met vera etc.


Heel veel liefs,

Eline x

  • 17 Mei 2014 - 23:39

    Marlijn:

    Leuk verhaal!
    Ben ook blij dat ik hier met jullie zit ♡♡♡

  • 18 Mei 2014 - 08:25

    Willeke:

    Hoi Eline,

    Wat leuk om weer eens wat van je te horen.
    Natuurlijk zijn we je niet vergeten!!
    We horen iedere keer van je pap en mam hoe het met je is.
    Fijn dat het nog steeds zo goed gaat in Huddersfield en op stage.
    Hoe gaat het met jullie huisdier. is ie er nog of heeft ie een ander huisje gezocht?
    Nog iets minder dan 2 maandjes en dan kom je alweer terug.
    Hopelijk kun je hier weer een beetje wennen aan het Nederlandse leven.

    We missen je wel hoor!!

    Groetjes Willeke.

  • 18 Mei 2014 - 11:19

    Berto :

    Leuk om zo iets van je te horen.
    We weten dat je dit allemaal aan kan .
    We zijn super trots op jou (ook op de andere dames jullie maken dit met z'n drieën een succes ).

    Liefs je Papa.

  • 18 Mei 2014 - 23:20

    Anja Ten Klooster:

    hoi Eline,
    leuk, dat je (eindelijk weer eens wat schrijft op de blogg vanuit Huddersfield. ik dacht ook al al zolang niets meer van Eline gehoord. mar gelukkig, dat je het zo goed naar je zin hebt.
    enne...........we vergeten je echt niet hoor!!!!! wat heb je er weer een gezellig verhaal van gemaakt.

    fijn, dat je ouders geweest, daarna is het best moeilijk om dan weer afscheid te nemen,
    maar mooi dat je daar bent met nog 2 andere nederlandse meiden; dat maakt het verblijf wel een stuk aangenamer, volgens mij.
    geniet van de komende tijd, het weer word steeds lekkerder, een beetje warmer.
    tot hoelang ben je er nog, juli of niet???
    nogmaals leuk, weer wat van je gehoord te hebben. doe ook de groetjes aan de andere 2 meiden.
    groetjes, uit een warm Dalfsen, Nederland:
    Egbert en Anja

  • 19 Mei 2014 - 19:56

    Oma Betsie En Opa Gerrit:

    HA Eline,he,he, iedere dag maar kijken of jij of Marlijn of Vera iets geschreven hebben!
    En ja hoor eindelijk weer iets van onze kleindochter.
    Een heel leuk verslag en foto's van de tijd met je ouders.
    Toen ik(oma) de foto zag waar je alleen opstaat moest ik eerst even denken: wie is dat nu???(grapje hoor)
    Wij zullen blij zijn als je weer in Nederland bent,maar we gunnen je ook de fijne tijd in Huddersfield.
    We zitten lekker buiten en genieten van het mooie weer.
    Met de verbouwing bij jullie thuis gaat het goed,Opa en ik gaan regelmatig even kijken het wordt echt heel mooi.

    Nou meisje heel veel liefs en knuffels van de oudjes uit Wierden.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Huddersfield

Eline

hallo allemaal, mijn naam is Eline Rozendom, ik ben 18 jaar en ik zal een blog bij gaan houden van uit Huddersfield UK. veel plezier!

Actief sinds 20 Jan. 2014
Verslag gelezen: 2666
Totaal aantal bezoekers 7917

Voorgaande reizen:

20 Januari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

30 Januari 2014 - 04 Juli 2014

U.K here i come

Landen bezocht: