Laatste paar uurtjes - Reisverslag uit Wierden, Nederland van Eline Rozendom - WaarBenJij.nu Laatste paar uurtjes - Reisverslag uit Wierden, Nederland van Eline Rozendom - WaarBenJij.nu

Laatste paar uurtjes

Blijf op de hoogte en volg Eline

29 Januari 2014 | Nederland, Wierden

Pfff laatste paar uurtjes in nederland man o man wat een stress..... Kan niet gezond zijn over 12 uur zit ik in het vliegtuig.... Nog even genieten van me lieve ouders en wachten tot dick mijn stage map komt brengen. Daarna lekker naar bed:) mijn volgende verslag zal ik schrijven vanuit engeland:)


Liefs, eline

  • 30 Januari 2014 - 12:18

    Berto En Wilma Rozendom:

    Lieve Eline
    Wij zijn weer thuis hopelijk ben jij nu ook op je adres aangekomen
    En kun jij zien of de foto`s kloppen met de werkelijkheid
    En vanaf vandaag is je avontuur begonnen.
    Heel spannend allemaal.
    Wij zijn benieuwd naar je verhaal.
    Veel succes en een leuke gezellige tijd gewenst.

    liefs benw

  • 30 Januari 2014 - 17:51

    Willeke:

    Hey Eline,

    Nou hoe was de vliegreis en de reis naar je woonadres in Huddersfield?
    Hopelijk is het wat je er van verwacht.
    Laat je snel wat van je horen.

    Groetjes van je gekke familie uit Nederland :-P

  • 30 Januari 2014 - 21:41

    Oma Betsie En Opa Gerrit:

    Lieve Eline

    Na de turbulentie in de lucht sta je nu weer met twee benen op de grond, het huis is er en ook de primarkt!! wat wil je nog meer!!
    Opa en ik wensen je een toffe tijd in Engeland.

    Liefs en een Knuffel van ons Opa en Oma.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Wierden

Eline

hallo allemaal, mijn naam is Eline Rozendom, ik ben 18 jaar en ik zal een blog bij gaan houden van uit Huddersfield UK. veel plezier!

Actief sinds 20 Jan. 2014
Verslag gelezen: 293
Totaal aantal bezoekers 7922

Voorgaande reizen:

20 Januari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

30 Januari 2014 - 04 Juli 2014

U.K here i come

Landen bezocht: